Automatyzacja Obsługi Klienta

Voicebot

Odbiera połączenia, odpowiada na pytania, umawia wizyty, przekazuje sprawy do zespołu. Dostępny 24/7 — bez kolejek.

0:00 / 0:00

Automatyzacja Obsługi Klienta

Voicebot

Odbiera połączenia, odpowiada na pytania, umawia wizyty, przekazuje sprawy do zespołu. Dostępny 24/7 — bez kolejek.

0:00 / 0:00

Ciekawi Cię Jak Działa Voicebot?

Ciekawi Cię Jak Działa Voicebot?

Na tym numerze telefonu osadzony jest nasz voicebot, przekonaj się sam jak działa i jak działać może również w twojej firmie!

OPIS

OPIS

Wszystko Co Musisz Wiedzieć

Czym jest i co potrafi Voicebot

VoiceBot to wirtualny asystent osadzony na numerze telefonu, który odbiera wszystkie połączenia i rozmawia z Twoimi klientami tak, jakby był prawdziwym pracownikiem. Ma wgrane informacje o Twojej firmie, które pobieramy z Twojej strony, social mediów lub materiałów, które nam przekażesz. Rozumie mowę, odpowiada naturalnie i automatycznie umawia wizyty w Twoim kalendarzu. Gdy nie zna odpowiedzi — przełącza rozmowę do Ciebie lub Twojego zespołu.

  • Odbiera połączenia o każdej porze, także po godzinach.

  • Odpowiada na pytania klientów, korzystając z bazy wiedzy o Twojej firmie.

  • Umawia wizyty i od razu zapisuje je w Twoim kalendarzu.

  • Zbiera dane kontaktowe klienta i potwierdza rezerwację.

  • Udostępnia nagrania i notatki z rozmów, dzięki czemu wiesz, o czym rozmawiał Twój klient.

  • Przełącza rozmowę do człowieka, gdy sytuacja tego wymaga.

Jak to działa – krok po kroku

  1. Mówisz nam, czego potrzebujesz. Wystarczy, że powiesz, skąd mamy wziąć wiedzę o Twojej firmie i jak bot ma się przedstawiać.

  2. My tworzymy bota. Budujemy bazę wiedzy, konfigurujemy numer telefonu i integrujemy go z Twoim kalendarzem.

  3. Testujemy i uruchamiamy. Otrzymujesz gotowy numer z działającym botem, który od razu odbiera telefony.

  4. Korzystasz i masz spokój. Masz dostęp do nagrań, notatek i zapisanych wizyt w kalendarzu, a my zajmujemy się hostingiem i opieką techniczną.

Ile to kosztuje

Płatność składa się z 2 części: jednorazowej opłaty za wdrożenie oraz opłaty comiesięcznej za utrzymanie

  • Wdrożenie: od 4 000 do 6 000 zł — wycena zależy od zakresu bazy wiedzy i integracji.

  • Utrzymanie i hosting: 500–800 zł miesięcznie — obejmuje hosting, monitoring, aktualizacje i opiekę nad botem.

FAQ

Najczęściej zadawane Pytania

Znajdź odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące współpracy, rozwiązań i wdrożeń. Bez niedomówień, wszystko jasno.

Masz Inne Pytanie?

Skontaktuj się z nami, odpowiemy ci w przeciągu 24 godzin!

Czy możecie zintegrować się z moimi systemami?

Tak. Sprawdzamy Twoje środowisko i dopasowujemy rozwiązanie, które współpracuje z tym, co już masz.

Ile trwa wdrożenie wybranego rozwiązania AI?

Od kilku dni w przypadku gotowych botów, do nawet kilku miesięcy przy dedykowanym systemie.

Jak wygląda kontakt i wsparcie po wdrożeniu?

Jesteśmy dostępni — zapewniamy wsparcie techniczne, aktualizacje i doradztwo również po zakończeniu projektu.

Czy mogę liczyć na wycenę jeszcze przed decyzją?

Tak. Wierzymy w konieczność pełnej transparentnośći kosztów od pierwszej rozmowy. Dlatego od początku wszystko dokładnie Ci przedstawimy.

Jakie korzyści widzą firmy po wdrożeniu bota?

Firmy raportują m.in. szybciej obsługę klienta, mniej telefonów „na żywo” oraz większe zaangażowanie — nawet 70–80 % zapytań może zostać obsłużonych automatycznie.

FAQ

Najczęściej zadawane Pytania

Znajdź odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące współpracy, rozwiązań i wdrożeń. Bez niedomówień, wszystko jasno.

Masz Inne Pytanie?

Skontaktuj się z nami, odpowiemy ci w przeciągu 24 godzin!

Czy możecie zintegrować się z moimi systemami?

Tak. Sprawdzamy Twoje środowisko i dopasowujemy rozwiązanie, które współpracuje z tym, co już masz.

Ile trwa wdrożenie wybranego rozwiązania AI?

Od kilku dni w przypadku gotowych botów, do nawet kilku miesięcy przy dedykowanym systemie.

Jak wygląda kontakt i wsparcie po wdrożeniu?

Jesteśmy dostępni — zapewniamy wsparcie techniczne, aktualizacje i doradztwo również po zakończeniu projektu.

Czy mogę liczyć na wycenę jeszcze przed decyzją?

Tak. Wierzymy w konieczność pełnej transparentnośći kosztów od pierwszej rozmowy. Dlatego od początku wszystko dokładnie Ci przedstawimy.

Jakie korzyści widzą firmy po wdrożeniu bota?

Firmy raportują m.in. szybciej obsługę klienta, mniej telefonów „na żywo” oraz większe zaangażowanie — nawet 70–80 % zapytań może zostać obsłużonych automatycznie.

FAQ

Najczęściej zadawane Pytania

Znajdź odpowiedzi na najważniejsze pytania dotyczące współpracy, rozwiązań i wdrożeń. Bez niedomówień, wszystko jasno.

Masz Inne Pytanie?

Skontaktuj się z nami, odpowiemy ci w przeciągu 24 godzin!

Czy możecie zintegrować się z moimi systemami?

Ile trwa wdrożenie wybranego rozwiązania AI?

Jak wygląda kontakt i wsparcie po wdrożeniu?

Czy mogę liczyć na wycenę jeszcze przed decyzją?

Jakie korzyści widzą firmy po wdrożeniu bota?

Gotowy, żeby działać mądrzej?

Porozmawiajmy i Zobaczmy, Jak Zautomatyzować Także Twoją Firmę

Umów bezpłatną konsultację i zacznij korzystać z najnowszej technologii

kontakt@sugi.com.pl

Gotowy, żeby działać mądrzej?

Porozmawiajmy i Zobaczmy, Jak Zautomatyzować Także Twoją Firmę

Umów bezpłatną konsultację i zacznij korzystać z najnowszej technologii

kontakt@sugi.com.pl

Gotowy, żeby działać mądrzej?

Porozmawiajmy i Zobaczmy, Jak Zautomatyzować Także Twoją Firmę

Umów bezpłatną konsultację i zacznij korzystać z najnowszej technologii

kontakt@sugi.com.pl